Thursday 12 June 2008

Turkiye 2 - Isvicre 1 (Intikam maci)

Mac yorumuna baslamadan once yazmak istedigim bir iki bisey var. Evde kurulu canak anten ile Turksat'i izleyebiliyoruz ama yaziklar olsun cunki maci hicbir kanal vermedi ve ben maci Ingiliz kanali ITV'den izlemek zorunda kaldim. Gelelim mac yorumuna;
Oncelikle izlemesi cok zevkli bi mac oldu. Cocuklar maca cok iyi basladilar ancak yagmur basladiktan sonra ne yazik ki captan dusuverdiler. Isvicre takimi ustunluk saglayip Turk asilli oyunculari sayesinde gole ulasti (Gol'den sonra Hakan Yakin'in yuz ifadesi cok ilgincti dogrusu, hem sevindi, hem uzuldu. Buna benzer bir durum da Polonya asilli Alman oyuncu Podolski Polonya'ya karsi attigi gollerden sonra yasandi). Ikinci yariya takimimiz cok iyi basladi, acikcasi 1-0 olduktan sonra pek umidim kalmamisti ama cocuklara helal olsun valla, oyunu cevirmeyi basardilar. Semih'in goluyle yine umitlendim ve sonunda Arda'nin harika sutu ile havalara zipladim sevincten. Aslanlara helal olsun, kanlarini doktuler resmen ya. Servet'e de ayrica helal olsun adam sakat sakat cikti aslanlar gibi oynadi, kendini dusunmedi, sakatlanirsam futbol hayatim biter diye dusunmedi. Var mi baska boyle bi takim. Iste simdi takim ruhunu yakaladik bence ayni 2002'deki gibi.

En cok sevindigim ise, o kustah Isvicre'lilere agizlarinin paylarini verdik. Intikam tatli oluyormus :)

No comments: