Sunday 8 June 2008

Dorney Dash 10 km Kosusu

Kosu kariyerimin (!) ikinci kosu olan Dorney Dash 10 km kosusu icin sabah erkenden kalkip hazirliklara basladik. Hava gunesliydi ve tek bulut bile yoktu.
Kosu yerine ulastigimizda harika bir manzara ile karsilastik, yesillikler icerisinde Dorney golu dogrusu gorulmeye deger bir yer http://www.dorneylake.com/

Gelelim yarisa, yaklasik 1100 kisilik katilim vardi bu sefer. Yarisa bu sefer normal baslangic tempomdan daha hizli basladim ki bu buyuk bir hataydi, gerci tempoyu ayarlamak hic de oyle kolay bisey degil cunki herkes bir anda kosunca ister istemez o hizi yapmaya surukleniyor insan. Staines kosusundan sonra antrenmanlari biraz aksattigimdan olsa gerek 5 kilometreden sonra hizim yavas yavas dusmeye basladi. Sicak ve ruzgarin da etkisiyle 8 kilometreden sonra artik iyice yavasladim, hatta bir an yarisi tamamlayamayacagimi bile dusundum. Neyse ki yavasladiktan sonra belli bir tempoda devam edip yarisi bitirebildim. 1 saat 3 dakika ve 14 saniye lik derece ile 784 ncu olabildim (Yaris sonucu burda). Acikcasi benim icin biraz hayalkirikligi oldu ancak onemli olan yilmayip devam etmek. Ben de oyle yapacagim. 1-2 kilo daha verip, gucumu artiracagim ve insallah sonraki yarislarda daha iyi dereceler elde edecegim. Beni izlemeye devam edin.

2 comments:

Unknown said...

Tebrikler hocam, hic resim yok mu kosudan?

Ugur

Anonymous said...

Tesekkurler Ugur. Bizim PC cok mesgul bu gunlerde. Songul ve Ece'den firsat bulamiyorum. Ilk firsatta resimleri ekleyecegim.