Sunday 10 August 2008

Time Zone Faciasi

Bugun teknolojinin azizligine ugradim kelimenin tam anlamiyla. Saat 17:30 gibi havaalanina geldim ve bir baktim ki ne goreyim. Benim ucak icin son cagri yapiliyor ve ben daha check in yaptirmamisim. Tabi ki ucagi kacirdim. Biraz dusununce sebebini anladim. Donus icin takvimime tarih ve saat girdigimde yerel saat yazilir dogal olarak ve ben Turkiye'ye giris yaptigimda telefonumun zaman bolgesini Istanbul'a gore degistirmistim. Meger bunu yapinca cihaz otomatik olarak butun takvim kayitlarini 2 saat ileri aliyormus.
17:25 olarak girdigim kayit olmus sana 19:25. Ben de tabi ona gore hareket edince olan oldu. Hemen BA satis ofisinde bir bayan vardi ona danistim. Sagolsun cok yardimci oldu ve bana yarin 11:30 da burda olun dedi. 13:55 ucagina yer ayarlamis. Nasil rahatladim anlatamam.

No comments: