Sunday 19 April 2009

MegaZort Nisan 2009 Zirvesi

Cumartesi gunu gec de olsa Halit, Sinan ve Doganay ile bulustuk ve birlikte yemek yedikm, ardindan da bi tur King oynadik (Dodo ve Sinan kazandi) ve Pazar gunku piknik icin planlar yaptik. Pazar gunu Halit beni ve Sinan'i da aldiktan sonra Kagithane'de Doganay, Ergun, Erman ve Yalcin ile bulustuk. Alisverisleri yaptiktan sonra Kemerburgaz yollarina koyulduk. Ilk once uygun bir yer bulamadik ama daha sonra Belgrad Ormanlarinda tepe'de sote bir yere yerlestik. Vahap da daha sonra aramiza katildi. Mangallar yakildi, yemekler yenildi. Mac yaparken ben yine ters bastim ve dizim'den sakatlandim. Aksama hep beraber Edirnekapi - Dinarsu Hali sahasinda bulustuk. Maalesef ben sakatlandigim icin oynayamadim. Izledigim kadariyla guzel bir mac oldu, takimlar kafa kafaya yaristilar. Yalcin'in oldugu takim yine yenildi :) Macin ardindan Karagumruk'te bir tatliciya gidip tatlilari mideye indirdik ve guzel bir gunun ardindan hepimiz yorgun argin evlerimize dagildik. Tesekkurler arkadaslar, guzel bir bulusma oldu.



Diger resimler icin

MegaZort Nisan 2009 Zirvesi

No comments: